Terminal płatniczy – warto bo…
- Klienci tego chcą!
Według badania ARC Rynek 56% Polaków woli płacić bezgotówkowo. Dając klientom taką możliwość wzrasta nie tylko konkurencyjności Twojego biznesu ale przede wszystkim przyciąga nowych konsumentów! - Obsługa idzie sprawniej.
Klient dokonuje płatności bez szukania drobnych w portfelu, sprzedawca nie musi wydawać reszty a inni konsumenci czekać w długiej kolejce – brzmi idealnie prawda? Wystarczy tylko terminal płatniczy i oczywiście klient z kartą. - Klienci płacąc kartą wydają więcej…
Nie ograniczony ilością gotówki w portfelu klient po prostu wydaje więcej – dla Twojego biznesu oznacza to jedno: wzrost przychodów. - Jedno urządzenie – wiele możliwości.
Oprócz przyjmowania płatności kartą terminal daje Ci możliwość sprzedaży doładowań do telefonów czy wprowadzenia usługi „Płać kartą i wypłacaj” – umożliwia ona klientom wypłatę gotówki podczas płacenia kartą. W ten sposób punkt handlowo‑usługowy może posłużyć za bankomat… a przecież klient by wypłacić najpierw musi kupić. - Bezpieczeństwo.
Masz utarg ale nie musisz przechowywać stacjonarnie dużej ilości gotówki. Pieniądze za transakcje gotówkowe lądują na Twoim koncie.