Dlaczego warto mieć terminal?

Terminal płatniczy – warto bo…

  1. Klienci tego chcą!
    Według badania ARC Rynek  56% Polaków woli płacić bezgotówkowo. Dając klientom taką możliwość wzrasta nie tylko konkurencyjności Twojego biznesu ale przede wszystkim przyciąga nowych konsumentów!
  2. Obsługa idzie sprawniej.
    Klient dokonuje płatności bez szukania drobnych w portfelu, sprzedawca nie musi wydawać reszty a inni konsumenci czekać w długiej kolejce – brzmi idealnie prawda? Wystarczy tylko terminal płatniczy i oczywiście klient z kartą.
  3. Klienci płacąc kartą wydają więcej…
    Nie ograniczony ilością gotówki w portfelu klient po prostu wydaje więcej – dla Twojego biznesu oznacza to jedno: wzrost przychodów.
  4. Jedno urządzenie – wiele możliwości.
    Oprócz przyjmowania płatności kartą terminal daje Ci możliwość sprzedaży doładowań do telefonów czy wprowadzenia usługi „Płać kartą i wypłacaj” – umożliwia ona klientom wypłatę gotówki podczas płacenia kartą. W ten sposób punkt handlowo­‑usługowy może posłużyć za bankomat… a przecież klient by wypłacić najpierw musi kupić.
  5. Bezpieczeństwo.
    Masz utarg ale nie musisz przechowywać stacjonarnie dużej ilości gotówki. Pieniądze za transakcje gotówkowe lądują na Twoim koncie.

Tagi: , ,